söndag 24 januari 2010

Söndag 24 januari 2010

Idag har jag installerat det av Hyresgästföreningens rekommenderade bokföringsprogram BLA Förening.
Vår kassör och andra ledamöter har gått en utbildning av detta program arrangerat i Globen Jag som är uppvuxen med SPCS program har inga svårigheter att hitta rätt i detta program. Det är bra att alla LH framöver förhoppningsvis kommer att använda detta, det kommer att underlätta vid revision och kontroll.
Eftermiddagen i övrigt ägnade jag att göra klar verksamhetsberättelsen för 2009, och som jag i kväll skickat över till alla ledamöter i styrelsen för synpunkter. På måndag så revideras vårt LH och sedan är allt klart för årsmötet. Utskick beställt från globen och alla papper i ordning, fattas bara en sista check med Barbro Engman så att inget hänt.
Tittade på kvällens Agenda på TV2 och tyckte att Mona Sahlin klarade sig väldigt bra och jag ser fram emot partiledar debatten nästa Söndag.
Gun anlände vid 22 tiden och som vanligt tog vi en kvällsmacka och pratade lite om dagens händelser.

Inga kommentarer: