onsdag 9 september 2009

Onsdag 9 september 2009

Fick idag 3 personer till som har skrivit på vår NEJ fullmakt. En är skickad från Chile eftersom han som har kontraktet har fått rätt att hyra ut den 1 år av SB. Länge sedan man fick en sådan uppmuntran och engagemang för en fråga som berör alla.
Under eftermiddagen åker jag in till S valstuga vid Åhlens eftersom det är Brännkyrka församling som sköter den idag. Eftersom jag står på deras lista så ville jag hjälpa till en stund i alla fall. Mycket folk och många frågor.
Kvällen ägnar jag åt Sveriges match mot Malta och precis när målet är levererat ringer Bengt från Globen och meddelar att de skall klandra stämman i Ätten 1. Bengt har hittat inte mindre än 7 röster som inte borde räknas. Protokollet är ofullständigt han har svårt att tolka det.
Känns oerhört skönt, är bara rädd för en sak att det blir nya avklippta ledningar och förstörda garage Dessutom har vi inte fått något svar på den problematiken från Globen.
Så nu får man väl sköta bevakningen ett par nätter i alla fall och det finns ju en del tekniska saker som vi får ta till.
Jag ringer också oroliga hyresgäster i Ätten 1 och meddelar beslutet och möts av glada hurra rop
Låt oss verkligen hoppas att det inte blir något köp i denna fuskande föreningen med Hagerth i spetsen.

Inga kommentarer: