tisdag 18 augusti 2009

Tisdag 18 augusti

Idag var det en dag i väntans tecken. Men till slut så ordnade sig allt. På eftermiddagen kunde jag färdigställa både inbjudan och sånghäftet inför PRO Solbergas 45 års jubileum. En hel del mail att besvar från oroliga själar som skall ställas inför stambyte snart. Har tittat på vad de skall göra och det ser bra ut på pappret i alla fall. Ringer Raymond under morgondagen och kollar så att allt är rätt. Det är ju mycket idrott på TV:n så man springer emellan, tittar lite och fortsätter skriva. Det var styrelsemöte i Brännkyrka-Hägersten under kvällen och 2 av mina ledamöter där kom hit med andan i halsen och berättade hur hemskt de behandlas på möten. Inte bara mina ledamöter utan ytterligare 1 som i min mening mobbas. Dett kan in fortgå något måste göras. Jag pratde med våran regionsordföranden om problemet i föreningen så vi får se vad han kan göra åt saken. Fick en del andra positiva svar från honom som var efterlängtade.

Underv kvällen har jag förberettS nomineringsmöte i Fritidsgården i morgon kväll. Tror vi är ganska överens om vem vi skall nominera. Håller på att installera på en ny hårddisk som imorgon skall flygas till Etiopien så det blir lite sent ikväll.

Frugan anlände som vanligt vid 22 tiden så då blev det en macka och lite te

Inga kommentarer: