lördag 13 juni 2009

Lördag 13 juni 2009

Inte roligt ligger i sängen med någon form av influensa. Ont i hela kroppen hosta och feber. Dessutom är jag utan TV, Telefon och Bredband. FörsökteComHem att göra en snabbinsats under fredagen men se det gick inte tidigast onsdag den 17 kan de åtgärda felet. Skönt att Svenska Bostäder installerar sitt fibernät den 17 så ,an kan säga upp avtalet med ComHem. Hoppas att alla boende i området gör det samma för mer nonchalant företag finns inte inom telecom branschen
Många hyresgäster har hört av sig efter de har hört vad som hänt, många glada tillrop om att vi skall gå vidare med allt fusk vid Ätten 1 stämman etc. Jag har tålmodigt talat om för alla att det tar 3 veckor innan vi kan ta del av protokollet, röstlängden och fullmakterna. Men så fort vi har dem i vår hand skall vi nagelfara dem. Efter allt hot, vilseledande information etc kommer vi att göra allt för att Svenska Bostäder skall få upp ögonen hur denna ombildning har gått till. Jag vet att P-O redan har haft ett första informationssamtal med SB och det lär ju bli fler. Skönt att höra att i Aspudden var det nej på båda stämmorna och P-O och de lokala förtroendevalda har gjort ett utomordentligt arbete.
Nu orkar jag inte sitta upp längre utan återkommer när jag känner mig lite bättre

1 kommentar:

Terje sa...

Hej Kenneth
Jag känner igen symtomen. Det går över på 3-4 dagar sen är du bara trött och hostig. Skriver en som piggnat till efter en seg vecka.
Terje