torsdag 28 maj 2009

Torsdag 28 maj 2009

Idag var det dags att få min "elmoppe" reparerad. Så nu är den hel och fin och glänser som sola i Karlstad. Jobbet tog 1 och en halv timme för den duktige tekniker på Hjälpmedelcentral Syd.
När jag kom hem och gick igenom posten så hade jag fått 2 otrevliga brev. Mannen som trakaserar HGF och då speciellt mig och Gun hade skickat brev till HGF Globen. Egentligen så är det rapakalje hela brevet men det känns ändå lite otäckt att folk skall kunna skicka och säga sådana saker utan att man kan göra någonting. Jag har börjat bli lite van vid det här men det känns ändå inte riktigt bra. Det andra brevet var från Brf Spinnsidan 1 där vi nu efter juristens brev får gå och läsa stämmoprotokollet och läsa fullmakterna fredagen den 29 maj klockan 20:00. Allt för att jävlas ordentligt med oss. Jag skall följa den modiga hyresgästen Anne-Maj och jag tänker fotografera alla handlingarna. Det skall bli mycket intressant och se hur de tänker behandla oss under morgondagen.
Under tidiga kvällen körde vi i S-föreningen Östberga dörrknackning på Stamgatan och delade ut informationsmaterial angående EU valet och lite rosor. Jag tycker vi fick bra respons med de som var hemma och öppnade. Alla andra lämnade vi informationen i brevlådan.
När Gun kom hem från Ålands så blev det en lite kvällsmacka och tee

Inga kommentarer: