söndag 10 maj 2009

Lördag 9 maj 2009




Idag är det EU dagen och alla partier sparkar igång sin valkampanj inför EU valet den 7 juni.
Hissen har stannat igen på Kinnaredsgränd 45, och folk där är förtvivlade och OTIS som sköter hissarna åt SB vägrar komma ut. Så vad skall man göra. Ännu mer besluten blir jag att vi måste få till en lokal förhandling om hissarna.
Hela dagen i övrigt har jag varit på Sossarnas upptakt inför EU valet. Jag har lyssnat på Veronica Palm, Börje Vestlund och till Marita Ulvskog. Det var flera bra workshops under eftermiddagen som man kunde detaga i. Jag har blivit mer och mer säker på vem jag skall kryssa i EU valet.
Vid 17 tiden blev det så mat och dryck till en facil kostnad av 50 kronor per person. Orientalisk mat och mycket god. Efter maten blev det dans till orkester Shanes riktigt gamla härliga låtar med både tryckare och lite bugg och twist.
Vid hemkomsten riktigt trött och stupar i säng















Inga kommentarer: