söndag 19 april 2009

Söndag 19 april 2009

Idag har jag hunnit med och installera om min Laptop och rensa telefonen från mejl, onödiga adresser och gjort lite back up på viktiga grejar
Ett kort samtal med damen i Svärdsidan 1, hon undrade vad som skulle hända nu, och saken är den vi måste vänta på stämmoprotokollet som vi begärt att få ut både från föreningen och Svenska Bostäder. Låt se vilken som kommer först. Hon frågade om hon kunde vänta sig trakaserier och med den surdegen till ordförande kan man väl vänta sig allt av. Hon är inte orolig utan vill bara veta, och vi i LH Östberga skall stötta henne på alla plan.
Jag har skrivit färdigt brevet som skall delas ut till alla i Ätten 1 under morgondagen. Jag var tvungen att gå i svaromål med alla de falska och felaktiga uppgifter som de gått ut med. Skönt att brevlådorna sitter i entreplanet så det blir inte så mycket springande och det gillar brevbärarna och vi med.
Jag startade också med att skriva ett brev till alla LH i Årsta för att få dem lite mer engagerade i Årstafältet. Skickar väl ett brev samtidigt till HGF Syd-Ost så att de börjar reagera lite med sin kunskap om bostadspolitik Om jag inte är helt fel underrättad så är Syd-Ost remissinstans för just Årstafältet och då måste de ju ha tagit ställning och borda kunna vara med och agera lite.
Jag har också skrivit färdigt listan med allt vi skall ta upp med SB under morgondagens budgetmöte i Skärholmen
Gun kom hem vid 22 tiden så då blev det en pytteliten macka och en bit honungsmelon

Inga kommentarer: