söndag 8 mars 2009

Söndag 8 mars 2009

Blir lika förbannad varje gång när jag hör att Kungafamiljen vill ha mer pengar och nu till bröllopet. Tycker det är fel tid att begära pengar överhuvudtaget till detta privat evenemang.
Kungen har haft över 30 år på sig att spara till detta bröllop, det får andra svenskar göra så varför inte kungafamiljen. Läs artiklar och rösta via den här länken:
http://aftonbladet.se/nyheter/article4552078.ab
Annars har söndagen varit en vilodag med god mat och en skön runda runt omgivningarna i Östberga. Tidvis så har vädret varit bra så att man kunde vara ute.
På eftermiddagen skrev jag ut de sista pappren inför konferensen måndag-tisdag på Vikingline. Det gäller att vara förberedd på allt när man åker med en väldigt frågvis och kunnig styrelse.
Vet inte hur det ser ut med uppkoppling på Vikingline så eventuellt uteblir bloggandet under morgondagen. Tar med mig min lilla bärbara där jag installerat 3 mobilt bredband, men kanske dyrt att köra från Finland.
En liten macka framför sena nyheterna och sedan i säng

Inga kommentarer: