måndag 23 februari 2009

Måndagen den 23 februari 2009

Idag var jag på utbildning i PRO hemsidor. Det var mycket bra och informativt, vi håller till i Bagarmossens Folkets Hus ett bra ställe . PRO använder en programvara som heter Episerver och det är en mall så att all hemsidor ser i stort sätt lika ut. Det är bara innehållet som föreningarna styr själva. Kommer säkert att bli bra när man väl kommer in i det ordentligt.
När jag kom hem så möttes jag av Gun som bakat semlor. Gud vad gott med hemgjorda semlor.
Inte så bra för sockervärdet men någon gång måste man få fuska.
LH Karusellen ringde och sökte revisorn som är medlem i vår förening. Det hade fått in en påse med kvitto från ett LH som inte gjort någon redovisning. Talade om för revisorn att det är inte hans jobb att göra detta, utan detta åvilar föreningen. Lite märkligt om revisorn först skall göra redovisningen och sedan revidera sig själv.
Kvällen ägnar jag åt PRO hemsidan för Solberga, skall försöka fixa till den så att den blir så informativ som möjligt
Ikväll hoppar jag både macka och tee, får nöja mig med semlan jag klämde i mig

Inga kommentarer: