fredag 9 oktober 2009

Fredag 9 oktober 2009

Några ifrån Ätten 1 har ringt idag och undrat hur lång tid det kommer att ta i Tingsrätten. Jag har ärligt svarat att jag har inte den minsta susning. Bovärden var också här och hjälpte mig rensa avloppet i tvättstället och han uttryckte sig med orden "bra jobbat" jag vill behålla mitt jobb. Har flyttat från Haparanda och vill gärna fortsätta jobba här i Östberga. Skönt med lite support. har funderat mycket på om vi skall svara de anonyma brevskrivarna som jag skrev om igår. Jag är lite kluven, men trots allt så är det ju de själva som skrivit och justerat protokollet, det de själva som räknade rösterna och till saken hör att det var en sluten omröstning och ändå ser protokollet ut så här. Jag har ringt samtliga som står bakom klandran och ingen känner igen sig i protokollet. Så någonstans på vägen så har det blivit tokfel, och enligt protokollet så är det bara 40 personer som röstat ja. En av de som står bakom klandran uttryckte det så här "I en demokrati så har man rätt att överklaga felaktiga beslut" jag håller givetvis med.
I morgon så är det en konferens resa med VikingLine så jag återkommer på söndag kväll

Inga kommentarer: