lördag 6 juni 2009

Lörag 6 juni 2009

Trots det är nationaldagen så har telefonen gått varm. Många hyresgäster är oroliga inför köpstämman i Ätten 1 den 11 juni. En del hyresgäster har också ring och undrat över utdelningen av ett A4 som är under skrivit av flera innerstadsföreningar.
Jag har som många andra varit vid slottet och tittat på vaktavlösningen och efter det så begav vi oss till Kungsträdgården för vi tänkte äta lunch där. Nu blev det inte så på grund av kylan och att det var så mycket folk. Så vi sökte oss ner till Rich för där har de en alldeles underbar lättrimmad lax med dillstuvad potatis. Efter det tog vi ytterligare en runda i Kungsan och lyssnade på Little Gerhard en av mina favoriter under åren, han kör en stil likt Elvis och det gillar jag. Det var en hel del äldre människor som rockade loss framför scenen och det höjde temperaturen ordentligt. Jag han med att träffa PRO ordförande Curt Persson precis innan han skulle upp på scenen, och fick uppmaningen att skaffa mer folk till demonstrationerna vid Mynttorget. Kvällen tillbringade jag framför TV och fotbollslandskampen mot Danmark. Så nu är stämningen i botten efter en snöplig förlust med 1-0

Inga kommentarer: