onsdag 22 april 2009

Onsdag 22 april 2009

Hela dagen har gått åt till möte idag. Startade klockan 10 med PRO distriktets årsmöte, välorganiserat möte och en avslutning av Curt Persson. Efter detta möte blev det en kort lunch i ABF husets restaurang, stekt strömming och potatismos en riktig höjdare.
Klockan halv två satte PRO Samråd igång sitt årsmöte, och lika väl regisserat som det föregående och här blev jag invald i styrelsen, detta har jag sett fram emot att få jobba lite med äldrefrågor. Dessutom skall det bli väldigt roligt att jobba ihop med Barry.
Hemfärden blev försenad tack vare att färdtjänsten inte hade bilar att tillgå. Tydligen stora problem med färdtjänsten för tillfället och det borde vara en aktuell fråga för PRO.
Under kvällen var jag på S möte i Östbergaskolans matsal, som handlade om EU och varför vi skall rösta den 7 juni. Det var en kurdisk tjej från Södertälje som står på 29 plats på listan och som jag inte ens kommer ihåg namnet på. I alla fall ingen jag kommer att kryssa på en valsedel utan det får bli Börje som finns på plats 10 på listan.
Gun jobbade underkvällen så när hon kom blev det en liten kvällsmacka och tee

Inga kommentarer: