onsdag 1 april 2009

Onsdag 1 april 2009

På morgonen var Gun och jag ute och delade ut flygblad i Brf Svärdsidan 1, och redan strax efter lunch så fick jag glada tillrop via mejlen. Flera ifrån fastigheten har också ring under kvällen och uppmuntrat oss till att fortsätta vår upplysningskampanj. Det känns härligt när man får respons från sdem man riktar sig till. Jag har också fått mejl från Inger Nilsson i Björkhagen som vill ha ett samtal angående kvarboende hyresgäster i de nybildade brf här i Östberga.
Har fått rapporter från folk jag haft ute på konferens i PRO under 2 dagar och det är roligt att höra hur entusiastiska de är med sitt nya uppdrag i styrelsearbetet. Tror att vi framgenom kommer att få en blomstrande förening igen och mycket livfull med många aktiviteter.
Sen eftermiddag åkte Gun och jag för att bada i Svedmyra. Har gett mig sjutton på att jag skall gå ned i vikt ordentligt. Gun är väldigt duktig på att skalla bort allt onyttigt på matsedeln så jag tror att jag har en chans att förverkliga mina mål

Inga kommentarer: