fredag 24 april 2009

Fredag 24 april 2009

Vilket kanonväder man vaknade till idag. Startade dagen med att anmäla lite styrelsemedlemmar till olika kurser. Alltid bra med utbildning eller repetition som det blir för någon. Vi hade lunch gäster idag i form av ett av barnbarnen som är 18 och arbetar som kock. Trevligt att träffas över en lunch och diskutera lite ungdoms problem.
Efter lunch hade Gun och jag bestämt att vi skulle köpa en grillad kyckling och ta med oss en flaska vin och åka ut i naturen och fira den härliga vårvärmen. Sagt och gjort Gun på cykel och jag med min elscooter. Med solen rakt i ögonen så körde jag rakt in i en bom nere vid Tantolunden så all plast m.m for åt helsikascootern och lite sned blev styret också. Får väl ringa försäkringsbolaget under måndagen
kvällen före TV ägnade jag mig åt att renskriva ett protokoll åt vår sekreterare, och läsa om att partiet fortsätter tappa väljare enligt senaste barometern Inte så konstigt när man ligger och lurpassar i stället för lägga fram en egen politik och förankra den hos folket. På det här viset kommer vi inte att vinna valet 2010.
Liten macka och tidigt i säng för imorgon är det fullmäktige årsmöte på Globen Hotell

Inga kommentarer: