fredag 13 mars 2009

Fredag 13 mars 2009

Mötet på förmiddagen i PRO gick bra, och informationen som riksdagsledamot Börje Vestlund levererade blev mycket omtyckt. Nu vill man gå vidare med lika korta men kärnfulla talare genom inbjudna gäster. Hyresgästföreningen står överst på listan och därefter kommer någon från stadsdelsnämnden som kan prata äldrefrågor. Får se vad jag kan åstadkomma i detta. Skickade idag en inbjudan till Terje Gunnarsson som är regionsordförande i region Stockholm, så låt se om han kan ställa upp den 15 maj.
När jag kom hem var jag tvungen att renskriva protokollet från konferensresan och distribuera detta innan jag kastade mig över renskrivningen av valberedningens förslagt till styrelse i Brännkyrka-Hägersten. Fick iväg det med posten och lördagsutdelning, så får det bli telefonkonferens i morgon så att vi är fullt överens om det skrivna.
Skulle vara bra för styrelsen att få det under helgen eftersom det är en hel del förändringar.
Hur det sedan blir får vi se på årsmötet den 19:de.
Kvällen ägnade frugan och jag tillsammans med Peter Setman och Så skall dt låta då vår favorit Claes Malmberg var med. Lite tilltugg och en lite fredgasmacka och annat gott är ju på sin plats en sån här mulen och kylig fredagskväll

Inga kommentarer: