söndag 15 februari 2009

Söndagen den 15 februari 2009

Idag känns det betydligt bättre. Har i alla fall kunnat hålla igång och fått lite gjort. Fick bland annat ett mail med ett hyreskontrakt från en medlem som är kvar som hyresgäst i en ombildad fastighet. Där står det i rutan för hyra per månad "Följer lokala förhandlingar". Jag undrar givetvis vad för lokala förhandlingar, mej veterligen så har föreningen inte begärt någon förhandling. Jag är inte jurist och vet därmed inte om ett kontrakt får se ut på det här sättet.
Jag skickade det vidare både till vår regionsordförande och till P-O, så får vi se vad de säger om det hela.
Det blev mycket TV idag också, inte så konstigt när vi är inne i flera stora mästerskap, och jag gläds mycket för Helena´s guld idag.
Under 2 dagar skall jag ägna mig åt PRO under en konferens på finlandsfärjorna. Vi åker i morgon efter en samling i Bagarmossens Folkets Hus och återkommer på tisdag kväll.
Så dessa 2 dagar blir det ingen bloggning utan jag återkommer onsdag kväll lika sent som vanligt

Inga kommentarer: