söndag 11 januari 2009

Söndagen den 11 januari 2009

Idag har det varit en städdag i datorrummet och en förberedelsedag för styrelsemötet i LH Östberga på Tisdag.
Det är en del viktiga frågor som skall upp före årsmötet i februari, inte minst ekonomin skall gås igenom ordentligt. Har också idag fixat redovisningarna till vår moderförening och till Globen för de pengar vi fick för flytten och julmarknaden. Skönt att få undan detta. Det har ju dessutom varit en riktig sportsöndag och jag som gillar skidskytte gläds ju åt en 3:de och en andra plats under dagen. Men trots denna sändning har jag hunnit med att ta back up på alla viktiga mail och annan korrespondens i min dator och fört över viktiga saker till min hemmaserver, så nu kan man känna sig lugn ett tag. Gun jobbade idag och kom hem först vid 22 snåret och som vanligt blev det en tee sittning med min systerdotter och hennes kille och lite småsnack kring demonstrationen igår på Sergels Torg. Det får bli en tidig kväll med en stunds slötittande på någon film

Inga kommentarer: