tisdag 9 juni 2009

Måndag 8 juni 2009

Idag var jag ner till Vårdcentralen och undersökte mitt rinnande vänsteröra. Fick lite droppar och en pencillinkur.
Efter lunch åkte jag och hälsade på ett av mina barnbarn som ligger på barnmedicin på Södersjukhuset och har nyligen fått diabetes. Hon mår bra och är väldigt duktig på att kolla sitt sockervärde själv och provar att ge sig själv insulin.
Jag fick en rapport av P-O hur mötet med SB avlöpt under dagen. Ser ju hoppfullt ut att vi fått framföra våra synpunkter direkt till VD och vice VD för SB.
P-O och jag bestämde också att vi skulle kalla till ett möte i Ätten 1 klockan 18:00 imorgon tisdag. Vi skall ha mötet i Fritidsgården här i Östberga. Vi har snabbtryckt flygblad och delat i alla brevlådor under kvällen. Vi har haft flera kontakter under dagen med varann. Jag fick ett kort mejl från Terje att han var sjuk och det är ju mycket tråkigt att råka ut för influensa när vi hade behövt honom. Men hälsan går före allt annat och hoppas han kryar på sig snarast.
Under kvällen var jag och firade en styrelsemedlems flicka som tog studenten idag, och Gun plockade upp mig på hemvägen.
Väl hemma väntade en hel del mejl och flera samtal att ringa till oroliga hyresgäster inför stämman på torsdag.
Stupar i säng vid 00:30 efter ha lagt ut bloggen

Inga kommentarer: