torsdag 26 februari 2009

Torsdagen 26 februari 2009

Idag blev jag helt vansinnig när jag slog upp morgontidningen. Man tänker välja Baylan som partisekreterare efter Ulfskog. Undrar vem som kommit på denna vansinniga ide.
Detta är väl den mest slätstrukna minister vi någonsin har haft som skolminister. Börjar det bli så tunt i leden så man måste ta in såna politiker som Baylan. Dessutom i en viktig roll som partisekreterare. Man lever mellan hopp och förtvivlan när det gäller socialdemokratin
På eftermiddagen besökte jag Svanströms i Årsta Företagspark och det var en upplevelse. Inte nog med mycket trevlig personal utan ett mycket bra sortiment dessutom. Skulle förviso bara handla lite pärmar och en kassabok. Behövde dessutom komma ut lite efter allt skrikande framför TV:n när Kalla gjorde en fenomenal uppåkning i stafetten och gav Sverige en bronsplakett.
Under kvällen installerade jag om min bärbara dator, och det tar ju sin lilla tid med allting. Jag kunde i lugn och ro se debatt och förfasas över hur cheferna på intensiven på Södertälje sjukhus beter sig. Det enda jag kan tänka mig är ett byte av cheferna där men som vanligt så är väl sjukhusledningen för feg.
Lite tee och en macka när frugan kom vid 22 tiden och en hyfsad tidig utläggning av bloggen ikväll

Inga kommentarer: